Monday, July 11, 2016

(July 4, 2016)


元気だよ!大好きだよ!

今週は東京の姉妹の友達と初レッスンしました。日本では思えないほどすごかった。最初は二人に神様とお祈りについて教えましたが、23歳のカナちゃんは彼女のお母さんと弟と一緒にレッスン聞きたいと言ってくれました。皆んなで神の子ですを三番まで歌ったら、皆んなで涙を流してカナちゃんと違う友達の48歳のさとみさんがお祈りしてくれました。二人共純粋で素敵な祈りを捧げてくれました。

次の日、サキ子さんと言うもう一人の友達とレッスンしました。今回はまたヤング姉妹と交換で行きましたが、サキ子さんと自己紹介してから、彼女はなぜ宣教師になったの?と聞いてくれて、私達は二人共神様の愛を感じた事や助けを得た時について話しました。そしてその幸せと希望、平安と慰めを分かち合うために日本に来たと説明すると、サキ子さんは、涙を目に輝かせ、私は神の子だと感じた事がありません。と、言いました。その続にものすごく霊的な時間を過ごすことができました。一緒に神の子ですを歌って、彼女の純粋の心の祈りを聞きました。

本当に特別な方々はこの上杉や東北や日本に住んでるんだな。最高です!


いつもお祈りありがとう!大好きだよ!


I'm doing well! I love you!

Today we had our first lesson with friends of sisters from Tokyo. It was so amazing you wouldn't think it was Japan. First we taught the two of them about God and prayer, and 23-year-old Kana said she wanted to hear the lessons with her mother and younger brother. We all sang "I Am A Child Of God," all three verses, and we were all crying, and then 48-year-old Satomi said a prayer. Both of them are so pure, and it was a beautiful prayer.

The next day, we had a lesson with another friend, Sakiko. This time I was on an exchange with Sis. Young. After we introduced ourselves, she asked "why did you become missionaries?" We both talked about times we felt God's love and times we received help. When we explained that we came to Japan to share that joy and hope, peace and comfort, Sakiko said, with tears in her eyes, "I've never felt that I was a child of God." After that we had an amazingly spiritual time together. We sang "I Am A Child Of God" together, and heard her pray from her pure heart.

There are very special people living in Kamisugi and the Touhoku area and in Japan! They are the best!

Thank you for praying for me! I love you!


(Bonus photos:)






No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.